Zestaw napędowy 4" 24V, 36V, 48V, 250W

Dostępność: 8
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 139,00 zł 139.00
Cena netto: 113,01 zł
ilość szt.
Zyskujesz 6 pkt [?]
Producent: -

Opis

Przedmiotem sprzedaży jest uniwersalny zestaw napędowy dla małego pojazdu elektrycznego oparty o klasyczny silnik 4" oraz sterownik mogący pracować w bardzo szerokim zakresie napięć wejściowych 24-48V (przestawia się automatycznie)

Silniki tego typu stosowane są w setkach typowych hulajnóg elektrycznych, a sprzedawany tu zestaw może być użyty do naprawy lub budowy jednej z takich hulajnóg, skuterów, gokardów, wózków, rowerów elektrycznych (napęd rolkowy) i wielu wielu innych pojazdów, w których taki silnik stanowić będzie doskonałe źródło napędu.

Silnik posiada typową oś M12, najłatwiejszą w montażu w jakimkolwiek widelcu/wahaczu.

Zawiera silnik, sterownik oraz manetkę przyśpiesznika czyli wszystkie podstawowe elementy prócz zasilania umożliwiające budowę pojazdu elektrycznego. Przewody silnika, sterownika i manetki należy polutować (złącza nie dają pewności połączeń i są częstą przyczyną awarii)

W skład zestawu wchodzi:

  1. Silnik (używany)
  2. Sterownik (nowy)
  3. Manetka przyśpiesznika (nowa)

Dane silnika:

  • Zasilanie: 24V, 36V, 48V
  • Pobór prądu: 15A
  • Moc znamionowa: 250W
  • Moc maksymalna chwilowa: 24V -> 435W, 36V -> 630W, 48V -> 810W
  • Kv silnika: 37
  • Rozstaw montażowy silnika (dropout): 72mm
  • Oś silnika: gwint M12, cieniowana na 10mm (standardowa oś silnikowa)
  • Prędkość jazdy: 24V-> max 25km/h, 36V -> max 32km/h, 48V -> max 40km/h
  • Waga: 1,85kg
  • Kolor: czarny
  • Średnica: 4"

Dane manetki przyśpiesznika:

  • Typ manetki: kciukowa, hallotronowa
  • Montaż: Na kierownicy o średnicy 22,2mm (typowa kierownica)
  • Długość przewodu: 1,2m

Dane sterownika:

  • Zasilanie: 24V, 36V, 48V (przestawia się automatycznie)
  • Pobór prądu: 15A
  • Moc znamionowa: 250W
  • Moc maksymalna chwilowa: 24V -> 435W, 36V -> 630W, 48V -> 810W
  • Wymiary: 40x60x120mm
  • Waga: 200g
  • Funkcje: Wsteczny, tempomat, 3 nastawy prędkości maksymalnej, wejście na klamki hamulcowe

Szczegółowy opis przewodów sterownika:

  • Czarny [GND]Czerwony [+BAT] - Główne zasilanie sterownika + stacyjka. Połączenie grubego czerwonego +BAT i cienkiego czerwonego przewodu stacyjki powoduje uruchomienie sterownika. Między oba czerwone można wstawić przycisk, włącznik na kluczyk aby mieć możliwość włączania i wyłaczania instalacji.
  • Czerwony, Fioletowy - Przewody stacyjki, zwarcie uruchamia sterownik
  • NiebieskiŻółtyZielony (grube) - Zasilanie silnika
  • Czarny [GND]Czerwony [+5V]Niebieski [sygnał]Żółty [sygnał]Zielony [sygnał] - czujniki Halla w silniku
  • Czarny [GND]Czerwony [+5V]Zielony [SYGNAŁ] [CZARNA WTYCZKA Męska] - Manetka
  • Żółty [sygnał] - Brake-Hi - aktywacja hamulca poprzez podanie 12V na ten przewód (z przetwornicy DC/DC)
  • Biały [sygnał]Czarny [GND] - Brake-Low - aktywacja hamulca poprzez połączenie przewodów czyli podanie masy [GND] z czarnego przewodu na biały przewód (np poprzez styczniki klamek hamulcowych z czujnikiem)
  • Czarny [GND], czerwony [+BAT] (cienkie przewody) - zasilanie na potrzeby alarmu lub wskaźnika napięcia na akumulatorze
  • BiałyBiały - Tryb samo nauki sterownika. Patrz opis poniżej.
  • PomarańczowyCzarny [BIAŁA WTYCZKA] - Tempomat, chwilowe zwarcie aktywuje tempomat. Manetka wyłącza tempomat.
  • BrązowyCzarny [BIAŁA WTYCZKA] - zwarcie zmienia kierunek jazdy.
  • Pomarańczowy - czarny - Niebieski - przełączanie 3 speed. Połączenie [Pomarańczowy - czarny]=Prędkość3 - najszybsza, [Przewody rozwarte]=Prędkość2 - średnia, [Czarny-Niebieski]=Prędkość1 - najwolniejsza.
  • Żółto-zielony - sygnał prostokątny 5V na potrzeby prędkościomierza (zwyczajowo podłączany do watomierza czy innego komputerka lub do wyświetlaczy uniwersalnych

Aby włączyć sterownik: Sterownik uruchamia się poprzez zwarcie przewodów Czerwony + Fioletowy (opisane jako "Ignition") w wiązce sterownika. Można to zrobić poprzez zworkę z kawałka przewodu ale lepszym pomysłem jest zamontowanie na tych przewodach przełącznika, przycisku czy też stacyjki na kluczyk. Sam sterownik pozostaje cały czas podłączony pod akumulator poprzez główne przewody zasilające, a włączanie i wyłączanie sterownika realizuje się przez zwieranie przewodów stacyjki.

Kalibracja silnika: podczas pierwszego uruchomienia należy wykonać kalibrację (konfigurację) zestawu. Wykonuje się ją korzystając z przewodów Biały+Biały wiązki w sterowniku. Procedura opisana jest poniżej.

  • Upewnij się, że silnik i sterownik są połączone wszystkimi przewodami (3 fazowe + 5 halli) zgodnie kolorami
  • Upewnij się, że sterownik jest podłączony do akumulatora
  • Włącz stacyjkę (zewrzyj Czerwony+Fioletowy)
  • Połącz ze sobą przewody kalibracji Biały+Biały, silnik powinien zacząć się sam kręcić. Niech pokręci się minimum 5 sek.

Uwaga:

  1. Jeśli silnik kręci się w prawidłową stronę (do przodu) - rozewrzyj przewody kalibracji Biały-Biały i sprawdź dając gazu na manetce czy zmiana została zapisana. Silnik powinien pracować prawidłowo
  2. Jeśli silnik kręci się w nieprawidłową stronę (do tyłu) - rozewrzyj przewody kalibracji Biały-Biały i połącz je ponownie. Silnik zmieni kierunek kręcenia na przeciwny i powinien kręcić się do przodu. Rozewrzyj przewody kalibracji Biały-Biały i sprawdź dając gazu na manetce czy zmiana została zapisana. Silnik powinien pracować prawidłowo.

Podstawowy (uproszczony) schemat połączenia 

Gwarancja na zestaw: 24 miesiące

 

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl